Tuesday 25 December 2012

| |

assalamalaikum, :D
letih sangat hari ni! The reason are,,,,...

                         tido - 5 am
                         bangun n hangout - 10 am
                         sampai mah balik - 10 lebih pm

Actually, hari ini ak hangout ke KBMALL ngan my beloved best fren. Ainin Izzati. Dia janji nak bagi hadiah kat aku, sebab dia baru balik dari Bandung. Tapi, boleh pulak dia tertinggal -___-'.
Then, aku makan skali ngan family dia, pastu main bowling, pergi billion ngan Ainin n kakak aku, and lastly, pergi Mydin Mall, ngan 1 whole family aku. (except kakak aku yang number 2, sebab dia kerja KL)

Herm, fun jugakk hari ini.. Okey maksud Ainul.... FUN giler.
Tapi sekarang tengah sakit kaki sangat ni. Padam muka aku. --'
K lah, bye2 viewers.     Mrs A

0 comments:

top

Post a Comment

Followers


Powered by Blogger.

if our LIFE can be as cute as this ^^

if our LIFE can be as cute as this ^^