Tuesday 25 December 2012

| |

assalamualaikum and...

WAARRRRGGGHHHH!!!! OMG! O_O'



XKENAL?? nampak benor menipunyer. Encik Lipan nameye. Okay sekarang aku nak korang berimaginasi ye sekejap.

Ada satu meja jepun depan tilam, aku duduk atas tilam tu, and aku tengah main FB, pakai henfon dan semestinye kalau kita main fon, kepala kita akan menunduk. Then, aku rase macam nampak sesuatu tengah merayap dengan kelajuan yang agak mengagumkan antara tilam ngan meja tu. Aku tengok lah. Satu je yang terkeluar mase tu iaitu Oh My God, tetapi disebabkan aku ni bukan orang mat salleh, aku sebut lah. ALLAHAKHBAR!! Xjerit pon, sebab aku panic. Aku letak fon atas meja and aku bagi tahu dekat abah aku. Then, aku masuk bilik aku, tengok-2 lipan tu dah jadi macam ni. Abah aku still bagi hidup and taruk lipan tu dalam botol nak buat ubat. Dengan itu saya Ainul Auni mengakhiri bedtime story. bye-2          Mrs A

0 comments:

top

Post a Comment

Followers


Powered by Blogger.

if our LIFE can be as cute as this ^^

if our LIFE can be as cute as this ^^