Monday 24 December 2012

| |

assalamualaikm :)

hari ni aku bngun and along ak cakap, farisya message. Kak Farisya tu, sebenarnya owner kedai Tasty Corner, n hari tu aku ade mintak keje ngan dia. Dia cakap aku kena pergi interview after Asar. Korang ta x kat mane?? Kat Cempaka, giler jauh ak pergi ngan motor ngan jiran ak Najihah. Memang sperb ahh! HAHA. Jadi sampai sane, jst borak2 sal keje. Dya suh ak g training malam tu pulak. 

So, sekarang ni, ak bar balik dari training. Ramai giler customer tadi. (Sebenarnya, boss ak bawak anak-branak dia), macam srh try2 la. Jadi aku lah buat waffle, jagung n ice blended. hehe. Rase lucu pulak. Tapi memang best la. Nanti Kak Sya akan bagi aku 2 pair of uniform. Hee. Nanti datang la kat tempat keje ak e. K lah. Aku letih. Nak tido. Bye.   Miss A

0 comments:

top

Post a Comment

Followers


Powered by Blogger.

if our LIFE can be as cute as this ^^

if our LIFE can be as cute as this ^^