Tuesday 25 December 2012

| |

assalamualaikum :'(

Aku ade masalah hari ni. Sepupu aku suruh kerja ngan dia. Kerja kantin, sebab dya dapat tender kantin kan. Tapi masalah nye, aku dah pon kerja kat tempat lain. Tak mula kerja lagi, (esok baru start). Tapi dah pergi training la, and the boss is very kind hearted lah. Tu buat aku rase serba salah. Sepupu aku kol tadi, dya memang berharap sangat aku boleh kerja ngan dia. 
Sebenarnye, dia dah tanya aku pasal kerja ni, dah long time ago. Tapi aku pike, macam xleh nak kerja kat kantin sebab aku xpandai sangat buat kerja dapur. Tapi, mase dya kol aku tadi, dya cakap, aku xyah pon buat kerja tu. Dah ade orang lain yang akan masak. Ak just jage kaunter makanan je. 

Pike punya pike, aku ambil keputusan untuk bekerja dengan sepupu aku. Aku dah pon col boss aku, Kak Sya and dia paham aku. Korang rase, betul ke keputusan yang ak buat ni ye. Harap2 lah, xade mane-2 pihak yang terasa hati dengan aku. Amin :/

0 comments:

top

Post a Comment

Followers


Powered by Blogger.

if our LIFE can be as cute as this ^^

if our LIFE can be as cute as this ^^